



OPEN ACCESS

APPROVED BY
Frontiers Editorial Office,
Frontiers Media SA, Switzerland

*CORRESPONDENCE
Frontiers Production Office
✉ production.office@frontiersin.org

RECEIVED 12 January 2024
ACCEPTED 12 January 2024
PUBLISHED 22 January 2024

CITATION
Frontiers Production Office (2024)
Erratum: Predicting the survival probability
of functional neuroendocrine tumors treated
with peptide receptor radionuclide therapy:
Serbian experience.
Front. Endocrinol. 15:1369692.
doi: 10.3389/fendo.2024.1369692

COPYRIGHT
© 2024 Frontiers Production Office. This is an
open-access article distributed under the terms
of the [Creative Commons Attribution License
\(CC BY\)](#). The use, distribution or reproduction
in other forums is permitted, provided the
original author(s) and the copyright owner(s)
are credited and that the original publication
in this journal is cited, in accordance with
accepted academic practice. No use,
distribution or reproduction is permitted
which does not comply with these terms.

Erratum: Predicting the survival probability of functional neuroendocrine tumors treated with peptide receptor radionuclide therapy: Serbian experience

Frontiers Production Office*

Frontiers Media SA, Lausanne, Switzerland

KEYWORDS

NET, PRRT, functional tumors, overall survival, progression free survival

An Erratum on

Predicting the survival probability of functional neuroendocrine tumors treated with peptide receptor radionuclide therapy: Serbian experience

By Vukomanovic V, Nedic KV, Radojevic MZ, Dagovic A, Milosavljevic N, Markovic M, Ignjatovic V, Simic Vukomanovic I, Djukic S, Sreckovic M, Backovic M, Vuleta M, Djukic A, Vukicevic V and Ignjatovic V (2024) *Front. Endocrinol.* 14:1270421. doi: 10.3389/fendo.2023.1270421

Due to a production error, the Editor's name and affiliation were incorrect in the published article. Instead of "Bojana Popovic, Clinic for Endocrinology, Diabetes and Metabolic Diseases, Clinical Center of Serbia, University of Belgrade, Serbia" the correct name is "Aviral Singh, GenesisCare Australia Pty Ltd, Australia".

There was also a mistake in the Conflict of Interest statement in the originally published article. A shared affiliation between the author MB and the wrong Editor was erroneously disclosed. The correct statement appears below.

"The authors declare that the research was conducted in the absence of any commercial or financial relationships that could be construed as a potential conflict of interest."

The publisher apologizes for this mistake. The original version of this article has been updated.