



OPEN ACCESS

APPROVED BY
Frontiers Editorial Office,
Frontiers Media SA, Switzerland

*CORRESPONDENCE
Frontiers Production Office,
production.office@frontiersin.org

SPECIALTY SECTION
This article was submitted to Stem Cell
Research,
a section of the journal
Frontiers in Cell and Developmental
Biology

RECEIVED 10 October 2022
ACCEPTED 10 October 2022
PUBLISHED 24 October 2022

CITATION
Frontiers Production Office (2022),
Erratum: Editorial: Umbilical cord blood
and tissue in novel therapies and
haematopoiesis research.
Front. Cell Dev. Biol. 10:1066382.
doi: 10.3389/fcell.2022.1066382

COPYRIGHT
© 2022 Frontiers Production Office.
This is an open-access article
distributed under the terms of the
[Creative Commons Attribution License
\(CC BY\)](#). The use, distribution or
reproduction in other forums is
permitted, provided the original
author(s) and the copyright owner(s) are
credited and that the original
publication in this journal is cited, in
accordance with accepted academic
practice. No use, distribution or
reproduction is permitted which does
not comply with these terms.

Erratum: Editorial: Umbilical cord blood and tissue in novel therapies and haematopoiesis research

Frontiers Production Office*

Frontiers Media SA, Lausanne, Switzerland

KEYWORDS

umbilical cord blood, cell and gene therapies, cord blood banking, iPSC (induced pluripotent stem cell), autism spectrum disorder ASD, cord blood transplantation (CBT)

An Erratum on

[Editorial: Umbilical cord blood and tissue in novel therapies and haematopoiesis research](#)

by Hernandez D, Danby RD and Querol S (2022). *Front. Cell Dev. Biol.* 10:979306. doi: [10.3389/fcell.2022.979306](#)

Due to a publishing error the first two affiliations were listed incorrectly. Instead of “UCL Cancer Institute, Hampstead, United Kingdom”; and “University College London, London, United Kingdom,” they should be as follows:

- 1 Anthony Nolan Research Institute, London, United Kingdom
- 2 UCL Cancer Institute, University College London, London, United Kingdom”

The publisher apologizes for this error and states that this does not change the scientific conclusions of the article in any way. The original article has been updated.